2011. augusztus 29., hétfő

A legfantáziadúsabb történet díja







Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra!
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad!
3) Írj magadról hét dolgot!
4) Küldd tovább hét embernek!
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!


2.
Köszönöm Clary,  hogy rám gondoltál, mikor megkaptad ezt a díjat. Hálás vagyok azért, hogy az életem része vagy. =)

3. Hűűhaaa XD
- Szeretek énekelni, bár a tehetségem nincs meg hozzá, szóval csak a családom tagjait kínzom.
- Hiszek abban, hogy minden okkal történik, legyen az rossz, vagy jó. =)
- Nagyon szeretek naplót írni, mert az mindig mosolyt csal az arcomra. Visszaolvasva jót nevethetünk rajta, és sokat is tanulunk belőle. =)
- A legtöbben azt hiszik rólam, hogy túl komoly vagyok, pedig az igazság távol áll ettől. Ha igazán jól érzem magam valahol, akkor rám sem lehet ismerni. XD
- Ez a nyár megváltoztatott, ezért nagyon hálás vagyok érte. Semmit sem változtatnék meg rajta. =)
- Néha nagyon filozofikus hangulatba tudok kerülni, ami érdekes - sokszor tanulságos - beszélgetésekhez vezet. =)
- Nagyon fontosnak tartom az álmokat az ember életében. Ott egy más világba csöppenhet; van, hogy a problémáinkra a megoldást az álmokban találjuk meg. =)

4. Akiknek továbbküldeném:
Stefi
Alice
Niki
 Mili

Én most csak ennyi embernek küldeném, bocsi... Remélem, nem okozok vele nagy problémát. =)

Még egyszer köszönöm a díjat Clary-nak. Nagyon hálás vagyok érte. =)

Puszi: Emi =)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése