2011. szeptember 17., szombat

A folytatásban...

Sziasztok!

Egy kis kedvcsinálót hoztam most magammal, remélem, várjátok már a következő részt, ami egy kis érdekességet tartogat a számunkra: egy új szereplő - a kiléte még titok =P-, egy új szemszög.

Olvassunk is bele néhány sort:

 "...elsétáltam az előadóterem ajtaja előtt. Továbbmentem, kellett néhány másodperc, mielőtt visszazökkentem volna a valóvilágba. Megtorpantam. Valaki volt odabent? Gyorsan visszalépkedtem, majd megálltam az ajtóban és csak figyeltem. Nem láttam jól, mert elég sötét volt, csak néhány lámpa égett, de azt sikerült kivennem, hogy tényleg volt egy alak a színpadon. Mit csinál ez? Mintha táncolna… Hunyorogtam, hátha jobban látom. Olyan ismerős volt. Aztán hirtelen jött a felismerés, majd már csak a néhány nappal ezelőtti képek jártak a fejemben…"


Remélem, ez meghozta a kedvet a továbbiakhoz is. =)

Puszi: Emi =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése