2011. augusztus 22., hétfő

A legváratlanabb fordulatok díja

Ez totálisan váratlanul ért, meg kell hogy mondjam. =) 


A DÍJ SZABÁLYAI:

1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!
 
 
2.  
Nagyon szépen köszönöm Nikinek a díjat. Ahogy már mondtam, nagyon megleptél vele. Hálás vagyok, amiért olvasod a történetemet, és azért mert erre a díjra méltónak találtad. Köszönöm. =)

3. 
- Életem a zene. Nem túlzok, ha azt mondanám, hogy nélküle biztosan bekattannék. =P
- Szeretek új arcokat megismerni. Szó szerint értve, mivel szörnyű a névmemóriám. XD
- Bár nemrég kezdtem el "hivatalosan", de imádok írni. Már nem tudom, mit kezdenék nélküle. =)
- Amint ez észrevehető: smile-függő vagyok. =P
- Nagyon szeretek másokon segíteni, sokkal jobb lesz tőle a világ, és boldogabb leszek én is. =)
- Imádok élni. Minden szépségével és hibájával egybevéve semmire se cserélném le az életemet. =)
- Feltölt energiával, ha új dolgokat próbálhatok ki. Így lett az életem része a futás is. =D
 
4.
Akik szerintem megérdemlik (Másoknak is odaítélném, de mivel a lényeg az, hogy terjedjen a díj, olyanokat választottam, akik még - ha jól tudom - nem kapták meg. =D ) :
Evness
  
5. 
Rajta vagyok a feladatmegoldáson... =)

Még egyszer NAGYON KÖSZÖNÖM a díjat Nikinek!
 




1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm a díjat, nagyon örülök, hogy rám gondoltál, de ha nem bánod nem rakom ki, mert sosem teszem ki az ilyen kitüntetéseket:) Ha szeretnél rólam bármit tudni csak kérdezz bátran, ígérem válaszolok. Még egyszer nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelő, de tényleg.
    Millió puszi
    Kesha

    VálaszTörlés